کتاب شعر «با نگاه سبز تو شعرهایم جوانه زدند» اثر زویا بخشنده آبکناری در آستارا رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، شاپور تشرینی در حاشیه آیین رونمایی از کتاب شعر با نگاه سبز تو شعرهایم جوانه زدند» که با حضور اصحاب فرهنگ و هنر و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این کتاب شعر که نخستین اثر زویا بخشنده آبکناری می‌باشد که در ۸۹ صفحه منتشر شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه این مجموعه شعر شامل ۸۹ قطعه شعر در موضوعات اجتماعی است، افزود:« با نگاه سبز تو شعرهایم جوانه زدند» را انتشارات رافا در ۵۰۰ نسخه چاپ کرده و به قیمت ۳۵ هزار تومان  در کتابفروشی‌ها موجود می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه اهمیت به کتاب و کتابخوانی، موجب توسعه فرهنگی و ترویج مطالعه در جامعه می‌شود، تصریح‌کرد: دستگاه‌های فرهنگی با خرید کتاب، از پدیدآورندگان آن حمایت کنند.

تشرینی گفت: نام بندر مرزی آستارا به فرهنگ و تاریخ ارزشمند آن گره خورده و باید آثار علمی و هنری هنرمندان و اصحاب فرهنگ این شهرستان، بیشتر از جاذبه‌های تجاری و اقتصادی آن معرفی شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه اعتلای شعر و ادبیات، ارتقای فرهنگ و هنر است، خاطرنشان‌کرد: انتشار مجموعه شعرهای شاعران آستارایی، نویدبخش روزهای درخشان فرهنگ و هنر این شهرستان است

  • منبع خبر : ارشاد گیلان