مبین نظری، ورزشکار گیلانی حاضر در اولین دوره مسابقات دوومیدانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۳ توانست مدال برنز دهگانه این رقابتها را کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛

اولین دوره مسابقات قهرمانی دوومیدانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۳ به میزبانی ایران در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

کشورهای ایران، عراق، قزاقستان، قرقیزستان، ژاپن، کویت و مالزی در بخش مردان و ایران، ژاپن و قزاقستان در بخش بانوان در این مسابقات حاضر شدند.

مسابقات دوومیدانی ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار شد و در بخش بانوان تیم ایران با ۷ طلا ، ۱۱ نقره و ۸ برنز قهرمان شد ، تیم قزاقستان با ۶ طلا ، ۵ نقره و ۴ برنز نایب قهرمان و تیم ژاپن با ۲ طلا سوم شدند و در بخش آقایان نیز تیم ژاپن با ۷ طلا ، ۳ نقره و ۱ برنز بر سکوی نخست ایستاد، تیم ایران با ۶ طلا ، ۸ نقره و ۱۴ برنز عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و تیم عراق با ۴ طلا ، ۳ نقره و ۲  برنز بر سکوی سوم ایستاد.

همچنین مبین نظری ورزشکار شایسته گیلانی نیز توانست پس از رقابتی تنگاتنگ با حریفان، مدال برنز رشته های دهگانه دوومیدانی مسابقات آسیا و اقیانوسیه را از آن خود کند.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان