معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر ضرورت مردم گرایی گفت: امید مردم سرمایه نظام است و ما حق نداریم با امید مردم بازی کنیم و ان را به یأس بکشانیم.

سیدمحمدرضا حسینی عصر چهارشنبه بیست و نهم دی ماه در جلسه تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در رشت با بیان اینکه فرصت مدیریت کوتاه است، افزود: از مدیرکل جدید انتظار داریم که مردم گرایی را اولویت برنامه های خود قرار دهد. وی با بیان اینکه وضعیت گیلان باید متحول شود، گفت: باید مدیر خادم مردم بوده و آنها را بالتر از خود ببیند و به طور قطع شیوه مدیریت همه مدیران در سطح کشور به طور مستمر رصد می شود.
معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اختیارات مدیرکل جدید برای انتصابات و تغییر و تحولات استانی زیرمجموعه خود خاطر نشان کرد: مدیر کل تنها بدهکار مردم بوده و به هیچ کس دیگر خارج از دایره مردم و نظام بدهکار و وابسطه نیست.

حسینی بر اختیارات مدیران استانی در دوره کنونی تامکید کرد و افزود: مدیران استقلال و اختیار مناسبی دارند و هر تغییری را براساس عقلانیت و تدبیر در چارچوب می تواند انجام دهد و در همین راستا نیز از وی حمایت خواهد شد. در پایان این مراسم از زحمات عباس علیزاده مدیرکل پیشین تعاون کار رفته اجتماعی تقدیر و سیاوش آقاجانی به عنوان مدیرکل جدید تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان منصوب شد.

  • منبع خبر : ایرنا