فرمانده‌ انتظامی رودسر گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی چابکسر از سه برادر حین تردد با یک دستگاه خودرو پراید، ۲۴۵ میلیون ریال چک پول تقلبی را کشف کردند.

سرهنگ سیدجلال‌الدین جوانمردی در جمع خبرنگاران با اشاره به مشارکت‌های مردمی برای ارتقاء امنیت در جامعه اظهار کرد: آگاهی‌بخشی و بالابردن دانش انتظامی مردم از جمله اقدامات مهم پیشگیرانه است که می‌تواند در کاهش وقوع جرایم نقش بسزایی داشته باشد.

وی گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل خودروهای عبوری در مدخل خروجی استان به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از خودرو مورد نظر، ۲۴۵ میلیون ریال چک پول تقلبی در قالب ۴۹۰ بسته چک پول ۵۰۰ هزار ریالی کشف شد، افزود: در این راستا سه بردار ۲۴، ۳۳ و ۳۷ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان از مردم به خصوص کسبه و بازاریان خواست در انجام معاملات خود دقت لازم را داشته و باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا