رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف ۱۳۵ تن نهاده دامی فاسد غیرقابل مصرف و دستگیری ۶ متهم در شمالغرب کشور خبرداد.

به گزارش مرجع آنلاین از بندرانزلی، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی رفیعی‌کیا‌ ‌در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: کارشناسان مستقر در مرکز پایش پلیس گمرک ناجا با بررسی های اسنادی محموله های گمرکی و انجام اقدامات فنی و خاص پلیسی به چندین تریلر حامل ذرت دامی ترخیص شده از گمرک بندر انزلی مشکوک شدند.

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: در بررسی اولیه توسط همکاران مشخص شد تمامی ذرت های دامی فاسد، کپک زده و غیر قابل مصرف برای دام هستند که پس از تایید کارشناسان جهاد کشاورزی محموله ها به مقدار ۱۳۵ تن توقیف و به تعزیرات حکومتی تحویل شدند.

سرهنگ رفیعی‌کیا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله های مکشوفه را ۸ میلیارد ریال برآورد کردند، اضافه کرد: در این خصوص ۶ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب هموطنان با پلیس از آنان خواست که در صورت مشاهده هرگونه فعالیت اقتصادی غیرمجاز موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا با پشتیبانی هم با رفع موانع به تولید داخل کمک کنند.

از گمرک بندر انزلی مشکوک شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه مقصد تمامی محموله ها استان آذربایجان غربی بود، موضوع با پلیس امنیت اقتصادی مستقر در استان های مسیر حرکت محموله ها هماهنگ و پس از شناسایی خودروها به صورت لحظه ای تردد محموله ها استعلام و هدایت عملیاتی انجام و در نهایت همکاران پلیس امنیت اقتصادی استان های مذکور چهار دستگاه تریلر را در استان زنجان و دو دستگاه تریلر را در استان اردبیل برای بررسی بیشتر متوقف کردند.