فرماندار رشت با تاکید بر اهمیت اجرایی شدن مصوبات شورای ترافیک در حفظ جان و مال مردم ، خاطرنشان کرد: به هیچ وجه کوتاهی دستگاه ها، در این زمینه پذیرفتنی نخواهد بود.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت ؛ مهندس علی فتح اللهی در جلسه شورا ترافیک شهرستان رشت با اشاره به اینکه در تمام جوامع، انسان ها، محور اصلی توسعه هستند، اظهار داشت: هر جایی که انسان وجود داشته باشد، برای ارتقای سطح زندگی و سلامت آنها برنامه ریزی می شود و از این رو باید تمامی تفکرات، اقدامات و اندیشه های مسئولین، در راستای سلامت جامعه و حفظ جان انسانها برنامه ریزی شود.

فرماندار شهرستان رشت، در ادامه افزود: باید با فراهم کردن تمامی زیر ساخت ها و برنامه ریزی مدون، بتوانیم نسبت به حفظ سلامت و امنیت مردم اقدام کنیم.

مقام عالی دولت در مرکز استان با بیان اینکه سالانه هزاران نفر در تصادفات جاده ای با دلایل گوناگون از دست می روند، تصریح کرد: ایمن سازی جاده ها، در راستای حفظ جان انسان هاست و تمامی ادارات وظیفه دارند در این خصوص تعامل داشته باشند، از این رو هیچ گونه قصوری در این مبحث پذیرفتنی نیست.

مهندس فتح اللهی با اشاره به تخصیص اعتبار ویژه برای خط کشی راه ها، افزود: در خصوص جابجایی تیرهای برقی که در مسیر راه ها قرار دارند پس از  بازدیدها و بررسی های صورت گرفته، نیاز است اداره برق این موضوع را به عنوان اولویت کاری خود دنبال کند.

وی با تاکید بر اینکه کوتاهی هیچ اداره ای در زمینه اجرای مصوبات شورای ترافیک پذیرفتنی نخواهد بود، خاطرنشان ساخت: با توجه اهمیت تصمیمات شورای ترافیک در حفظ جان و مال مردم، اجرای مصوبات آن از سوی ادارات باید در زمان مقرر انجام پذیرد.

فرماندار شهرستان رشت استفاده از تکنولوژی روز جهت کنترل ترافیکی در دنیای امروز را غیر قابل اجتناب دانست و اظهار داشت: در دنیای امروزی تکنولوژی حرف اول را می زند و در شهر رشت که شهری با پیشینه غنی فرهنگی است، کاربرد روشهای سنتی و نیاز به حضور فیزیکی ماموران در سطح شهر، باید به به حداقل برسد.

گفتنی است در پایان این جلسه از تلاش ها و زحمات مسئولین پلیس راهور شهرستان رشت تجلیل به عمل آمد.

  • منبع خبر : فرمانداری رشت