مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان با اشاره به ساخت ۳۸۱ فضای آموزشی از زمان تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز استان گفت: گیلان در ایجاد فضاهای آموزشی از استان های پیشتاز کشور است.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از  روابط عمومی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان، مهندس علی دقیق بعد از ظهر یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گیلان، اظهار کرد: دولت سیزدهم در کنار تحریم‌های ظالمانه دشمن رویکرد مدرسه سازی دارد.

وی از ساخت ۳۸۱ مدرسه و فضای آموزشی در گیلان خبر داد و افزود: این تعداد از مدارس و فضاهای آموزشی از ابتدای تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز در استان احداث شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان با اشاره به وضعیت آماری رو به رشد این استان در حوزه مدرسه سازی بیان کرد: گیلان در حوزه نوسازی و ایجاد فضاهای آموزشی در کشور جز استان‌های پیشتاز است.

دقیق از اجرای ۸۳ واحد آموزشی توسط بنیاد محترم برکت در گیلان خبر داد و اضافه کرد: تاکنون ۵۵ واحد آموزشی به اتمام رسیده و مابقی پروژه ها در دست اجرا می باشد.

وی با بیان اینکه ساخت و توسعه فضاهای آموزشی در اولویت کاریمان قرار دارد، افزود: مشارکت خیرین در تجهیز و نوسازی مدارس می‌تواند کمک بزرگی به ارتقای آموزشی استان کند.

محمد فائزی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز در این جشنواره اظهار کرد: اهمیت خیر به اندازه‌ای است که خداوند فرستادن پیامبران را بر پایه خیر و نیکی استوار کرده است.

وی با بیان اینکه خیرخواهی و خیرورزی راه سعادت و خوشبختی را تسهیل می‌کند، افزود: خیرورزی در عرصه آموزش و پرورش از بهترین اعمال است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه خیرین گیلانی در حوزه مدرسه سازی شاهکار کردند، گفت: اقدامات خیرین گیلانی در عرصه مدرسه سازی کم نظیر و توصیف نشدنی است.

 

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان