سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: یکی از اهداف اصلی ما تصاحب کسب مقام قهرمانی جام حذفی است.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از ایرنا – مهدی تارتار عصر پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در نشست خبری پیش از بازی تیمهای ملوان و سایپا در چارچوب رقابتهای جام حذفی کشور در بندرانزلی اظهار کرد: ارزش مسابقات جام حذفی بیش از لیگ برتر است زیرا با تعداد بازی کمتر می توان قهرمان شد.

وی افزود: ارزش قهرمانی در این رقابتها همانند لیگ برتر است چون قهرمان جام حذفی نیز می تواند در مسابقات آسیا حضور یابد و به همین دلیل یکی از اهداف اصلی ملوان کسب عنوان قهرمانی جام حذفی است.

وی ادامه داد: کسب مقام قهرمانی بسیار سخت است زیرا تمام تیمهای مدعی به جز استقلال در این مرحله حضور دارند اما ما امسال نیز توانستیم از همه تیمهای مدعی امتیاز کسب کنیم و به همین دلیل توان مقابله را با مدعیان داریم.

سرمربی ملوان به تیم سایپا نیز اشاره و بیان کرد: بازی بسیار سختی پیش روی ملوان است چون سایپا تیمی با شخصیت است که سابقه قهرمانی لیگ برتر دارد و با توجه به آنالیز ما، بسیار هوشمندانه بازی می کند و به همین دلیل باید مقابل این تیم، باانگیزه بازی کنیم.

تارتار اضافه کرد: در بازی های جام حذفی نباید اشتباه کرد زیرا بازی دیگری وجود ندارد که جبران کنیم بنابراین باید مقابل سایپا نیز هوشمندانه بازی کرده و اشتباه کمتری داشته باشیم تا بتوانیم در این دیدار پیروز شده و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیکتر شویم.

وی به وضعیت سال آینده ملوان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: هم اینک تمام حواس ما مربوط به بازی های جام حذفی و باقیمانده بازی های لیگ برتر است تا با کسب نتابج مناسب، دل هواداران خود را شاد کنیم زیرا آنان با تمام وجود از ما حمایت می کنند.

وی افزود: برای سال آینده قراردادی ندارم و همه چیز به مدیریت باشگاه بستگی دارد البته من به کمک مدیرعامل باشگاه تیمی را بستیم که حداقل ۲ سال بیمه است و امیدواریم این تیم سال آینده نیز نتایج بهتری را حتی نسبت به امسال کسب کند.تیمهای فوتبال ملوان و سایپا عصر جمعه در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندازلی رو در روی هم قرار می گیرند.

 

  • منبع خبر : ایرنا