افتتاح ۲۴ پروژه صنعتی،عمران روستایی و گردشگری منطقه با حجم سرمایه گذاری ۶۶۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم برای ۱۱۲ نفر همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی؛ با حضور دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان، مهندس سید مهدی نقوی، سرپرست سازمان،دکتر احمد دنیامالی،نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی، به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ۲۴ پروژه صنعتی،عمران روستایی و گردشگری منطقه با حجم سرمایه گذاری ۶۶۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم برای ۱۱۲ نفر مورد بهره برداری قرار گرفتد.

براین اساس کارخانه تولید آنالیزور کلر با حجم سرمایه گذاری۵۰ میلیارد ریالی شرکت دانش بنیان ابزار دقیق که زمینه اشتغالزایی مستقیم برای ۱۸نفر را فرآهم نمود، و طرح توسعه محصولات آرایشی و بهداشتی شرکت کسری با میزان۲۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم برای ۱۵ نفر به صورت رسمی در مدار تولید قرار گرفتند.

از سوی دیگر در این برنامه افتتاحیه، واحد تولیدی،محصول آرایشی-بهداشتی، شرکت کلین آسا با حجم سرمایه گذاری۳۵۰ میلیارد ریال که منجر به ایجاد شغل برای ۲۰ نفر شد بهمراه طرح تولید موتور دربهای اتوماتیک،شرکت اتحاد محرک کاسپین با سرمایه گذاری ۹۰ میلیارد ریالی و اشتغالزایی ۱۰ نفر، افتتاح شدند.

بهره برداری از باسکول و طرح تعویض ورودی شهرک صنعتی با صرف هزینه ۱۰ میلیارد ریالی و ایجاد اشتغال برای ۳ نفر،آخرین برنامه افتتاحیه با حضور استاندار گیلان بود.

در پایان و با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی،اعضای هیأت مدیره و مسئولین محلی منطقه،در آستانه چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی، ۱۵ پروژه عمران روستایی با هزینه حدود ۱۹.۴ میلیاردی از محل اعتبارات سازمان افتتاح شدند.

  • منبع خبر : سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی