علیرضا نوروزی گفت: متقاضیان عضویت در هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت تا ۲۸ فروردین‌ماه فرصت دارند با مراجعه به "سامانه ستان" ثبت‌نام کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقرر شده آن دسته از سهام‌دارانی که به نوعی مدیریت سهام خود را به‌صورت غیرمستقیم به شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان‌ها واگذار کردند می‌توانند برای عضویت در اعضای هیئت مدیره اعلام آمادگی کنند.

علیرضا نوروزی با بیان اینکه از کل سهام‌داران استان یک میلیون و ۱۳۹ هزار نفر روش غیرمستقیم را انتخاب کردند اضافه کرد: این سهامداران که به نوعی سهام‌دار شرکت خود محسوب می‌شوند باید به‌عنوان اصل بدیهی در سرنوشت دارایی خود نقش‌آفرینی کنند که به‌همین منظور لازم است در آینده این شرکت‌ها از طریق شرکت در مجامع مشارکت داشته باشند.

نوروزی با اشاره به آخرین مهلت ثبت‌نام اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت خاطرنشان کرد: متقاضیان عضویت در هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری استان گیلان تا ۲۸ فروردین‌ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه ستان به آدرس setan.seo.ir نسبت به ثبت‌نام در مهلت تعیین‌شده اقدام کنند.

وی تصریح کرد:  داشتن حداقل مدرک کارشناسی مرتبط در رشته‌های ذیربط همچون رشته‌های مالی، اقتصاد و مدیریت بازرگانی و همچنین سابقه کار در حوزه مالی بورس از شرایط نامزدی عضویت است و تمامی مدارک باید کامل و بدون نقض در سامانه بارگذاری و ارسال شود.

مدیر‌کل امور اقتصادی و دارایی استان گیلان با بیان اینکه این انتخابات نخستین و بزرگ‌ترین انتخابات اقتصادی کشور است ابراز داشت: این انتخابات ترسیم‌کننده سرنوشت شرکت‌های سرمایه‌گذاری است و برگزاری درست انتخابات به‌شفافیت و مدیریت صحیح منابع مالی این شرکت‌ها کمک می‌کند.

این مقام مسئول ضمن اشاره به اینکه افرادی که صلاحیت آن‌ها در انتخابات احراز شود امکان شرکت در انتخابات اعضای هیات مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری را دارند افزود: پس از پایان ثبت‌نام صلاحیت عمومی و تخصصی داوطلبان از طرف سازمان بورس بررسی و پس از تایید افراد صلاحیت‌دار انتخابات برگزار می‌شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم