بازدید از فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک پلیس + ۱۰ توسط پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان انجام شد.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان؛ با توجه به اجرایی شدن الزام استفاده از کارت سوخت (۲۰ مرداد ماه ۱۳۹۸ ) و انجام کلیه امور مربوط به ثبت نام کارت سوخت توسط دفاتر پلیس + ۱۰ استان گیلان ، نحوه خدمات رسانی این مراکز و انضباط اداری آنان مورد پایش واحد سامانه هوشمند شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان قرار می گیرد.

به منظور انجام مسئولیت اجتماعی واجرای حقوق شهروندی و خدمات رسانی مطلوب به مردم شریف استان و بررسی فعالیت خدمات الکترونیکی دفاتر پلیس + ۱۰ درخصوص کارت هوشمند سوخت ، بازدید توسط واحد سامانه هوشمند شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان انجام شد.

در استان گیلان ۳۰ باب دفاترخدمات پلیس + ۱۰ فعال است و پایش این دفاتر به صورت هر سه ماه یکبار توسط این شرکت انجام می شود و مواردی اعم از وضعیت ظاهری دفاتر ، نحوه برخورد با ارباب رجوع ، دریافت مدارک و مستندات جهت صدور المثنی و ثبت مفقودی ، نحوه دریافت وجه از متقاضی و سایر خدمات قابل ارائه مربوط به کارت هوشمندسوخت بررسی می شود .

گفتنی است از اهداف اصلی استفاده از اجرای کارت سوخت جلوگیری از قاچاق سوخت ، سوء استفاده از کارت های سوخت شخصی است، که این امر منجر به کاهش مصرف سوخت و هدر رفت منابع ملی می‌شود.

  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان