فرماندار شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه کل اعتبارات ابلاغی امسال شهرستان ۳۱ میلیارد و ۵۲۸ میلیون و ۳۰۰۰ تومان خواهد بود، گفت: با توجه به اهمیت تامین آب شرب و کشاورزی علاوه بر اعتبارات ابلاغی از هر سرفصلی که بتوانیم برای پروژه های آب پیگیر اعتبار خواهیم بود.

سید اسماعیل میرغضنفری در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان بندرانزلی که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه امسال نیز بودجه وضعیت انقباضی دارد و مجبور هستیم در چارچوب قوانین و اولویت ها، فعالیت‌ها را پیش ببریم، اظهار کرد: از جمله الزامات در اولویت پرداخت اعتبارات برای پروژه‌های نیمه تمام است.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اولویت‌ها برای این شهرستان با توجه به شرایطی که چند سالی است با آن دست به گریبان هستیم در زمینه آب شرب و آب کشاورزی است، افزود: با توجه به اهمیت تامین آب شرب و آب مورد نیاز در بخش کشاورزی علاوه بر اعتبارات ابلاغی، از هر سرفصلی که بتوان برای پروژه‌های آب شهرستان اعتبار اختصاص داد، این کار را انجام می‌دهیم.

میرغضنفری با اشاره به اینکه کل اعتبارات ابلاغی شهرستان ۳۱ میلیارد و ۵۲۸ میلیون و ۳۰۰۰ تومان خواهد بود، تصریح کرد: این میزان اعتبار بر روی کاغذ است و قطعا تا این ارقام در بخش مبادله موافقتنامه‌ها و عقد قراردادها و تخصیص اعتبارات انجام شود داستان مفصل است؛ ضمن اینکه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی برای اتمام پروژه‌ها و تخصیص اعتبارات پیگیری لازم را داشته باشند.

فرماندار شهرستان بندرانزلی با مقایسه اعتبارات سال جاری نسبت به سال ۹۹ تاکید کرد: در بخش استانی شاهد رشد ۱۲.۵ درصدی و در بخش قانون استفاده متوازن از امکانات کشور رشد ۴۴.۵ درصدی را شاهد بودیم که در مجموع رشد ۳۳.۵ درصدی بودجه را داریم که البته با توجه به نیازمندی‌های شهرستان این میزان کم است.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا