از ابتدای امسال تاکنون و با تلاش ماموران نیروی انتظامی منطقه ۹۰ کیلوگرم از انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ سید مهدی نجفی پور  امروز یکشنبه به مناسبت هفته نیروی انتظامی و در نشست با خبرنگاران این شهرستان با اشاره به اینکه طی این مدت تعداد ۵۰ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در این منطقه دستگیر شده اند ادامه داد: همچنین با هدف ایجاد آرامش و امنیت در جامعه و با شناسایی نقاط پرخطر ، تعداد ۵۶۲ نفر از معتادان متجاهر و خرده فروشان در این شهرستان شناسایی ، جمع آوری و برخی از آنان به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

وی به افزایش ۳۸ درصدی کشف اقلام قاچاق در این شهرستان طی مدت اعلام شده ، اشاره و خاطر نشان کرد: در این مدت کشف اقلام احتکار شده در این منطقه افزایش ۲۳ درصدی داشته است.

سرهنگ نجفی پور یادآور شد: از ابتدای امسال تا کنون تماس های مردم این شهرستان  با پلیس ۱۹۷  افزایش چشمگیری داشته که نشان دهنده اطمینان و رضایتمندی عموم از فعالیت های نیروی انتظامی منطقه بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم این شهرستان در این مدت ۸ هزار و ۶۵۷ مورد تماس با پلیس ۱۱۰ داشته اند اظهار داشت: با توجه به این تماس ها ، ماموران نیروی انتظامی به سرعت در محل مورد نظر آماده و عملیات های پلیسی لازم را به انجام رسانده اند.

فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه ، به کشف و ضبط ۲۰ هزار لیتر سوخت که بصورت غیر قانونی در منطقه توزیع می شده نیز اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد امنیت و آرامش در جامعه از وظایف مهمی است که نیروی انتظامی بر عهده دارند.

سرهنگ نجفی پور با تاکید بر اینکه ماموران نیروی انتظامی در راه خدمت به مردم و ایجاد امنیت از هیچ کوششی دریغ نمی کنند اظهار داشت: نیروی انتظامی در راه رسالتی که در پیش دارد مصمم ایستاده است و با افرادی که مخل امنیت و آرامش در جامعه هستند به شدت برخورد قانونی خواهد داشت.

وی همچنین با بیان اینکه نیروی انتظامی فضای ناامنی را برای افراد شرور و اراذل و اوباش ایجاد می کند افزود: ماموران نیروی انتظامی این منطقه به هیچ فرد شروری اجازه عرض اندام نخواهند داد .

فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه در خاتمه با اشاره به توزیع ۲۰۰ بسته کمک آموزشی گفت: هزینه تهیه این بسته های آموزشی( هر بسته ۲۵۰ هزار تومان )  توسط عوامل، کارکنان و ماموران نیروی انتظامی شهرستان تامین و به مناسبت هفته نیروی انتظامی در بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع شده است.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان، با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

  • منبع خبر : ایرنا