طرح جهادی تاب آوری شبکه در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در راستای رفع کانون های خطر آفرین و تامین برق پایدار برای مشترکین در حال اجرا است.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از شرکت توزیع برق استان گیلان دکتر هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان در ادامه سلسله گزارش های اجرای طرح جهادی افزایش تاب آوری شبکه های توزیع برق ، به ارائه گزارش تجمیعی از مرحله اول تا سی پنجم این طرح پرداخت.
وی خاطرنشان کرد: در این طرح که از ابتدای سالجاری به اجرا درآمده است با بکارگیری تجهیزات فنی لازم و نظارت میدانی توسط مدیران ارشد شرکت و با استفاده از توانمندی نیروهای عملیاتی و اجرایی امورهای توزیع برق گیلان ، تلاش شده است  تعمیرات پیشگیرانه با هدف ارتقای تاب آوری و مقاوم سازی شبکه های توزیع به نحو احسن به اجراء درآید.
هنرمند گفت: طی ۳۵ مرحله از اجرای طرح تاب آوری و با فعالیت ۱۸۲ اکیپ اجرایی به ظرفیت ۱۷۷۰ نفر ساعت، عملیات جهادی ارتقای تاب آوری بر روی ۲۰ فیدر فشار متوسط در امورهای توزیع برق یک رشت، دو رشت، سه رشت، چهار رشت، پنج رشت، انزلی، لنگرود، صومعه سرا، لاهیجان، فومن، رودسر و تالش و با اعتبار بالغ بر ۷۹۳۸ میلیون ریال صورت پذیرفت.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان اظهار داشت: طی ۳۵ مرحله از طرح مذکور تاکنون ۱۵۲٫۸ کیلومتر اصلاح و بهسازی شده است .
هنرمند درپایان گفت: اجرای طرح جهادی افزایش تاب آوری شبکه های فشار متوسط توزیع برق گیلان علاوه بر تامین برق پایدار، ارتقای سطح آمادگی نیروها و اکیپ های اینشرکت در شرایط سخت و بحرانی را درپی دارد .

  • منبع خبر : شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان