عدم امکان ارائه خدمات بصورت حضوری از ابتدای آذر سالجاری.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ، بدینوسیله به اطلاع کلیه شهروندان محترم می رساند، از اول آذرماه ۱۳۹۹ کلیه خدمات قابل ارایه این شرکت به مشترکین از طریق ⚡ اپلیکیشن برق من⚡ قابل دریافت بوده و هیچگونه مراجعه حضوری پذیرفته نخواهد شد. شما میتوانید با دریافت این اپلیکیشن از نرم افزار کافه بازار و ثبت شناسه قبض ۱۳ رقمی انشعاب خود بصورت غیرحضوری خدمات مندرج را دریافت   کنید.

لینک دریافت اپلیکیشن برق من :

https://saapa.ir/mobile-app

  • منبع خبر : شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان