مدیر مخابرات منطقه گیلان به همراه جمعی از مدیران ستادی واداره مخابرات شهرستان رودبار از خانواده مرحوم همایون هاشم زاده تفقد و دلجوئی نمودند .

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان ، علیرضا پارسائی به همراه رئیس اداره روابط عمومی ، مدیریت شسکام در منطقه گیلان و رئیس اداره مخابرات شهرستان رودبار و جمعی از همکاران مخابراتی ، عصر روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۰ با خانواده همکار مرحوم همایون هاشم زاده دیدار و دلجوئی بعمل آورد .
پارسائی در این دیدار ضمن عرض تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره همکار مرحوم ، اظهار داشت ؛ ایشان در طول سال ها تلاش و فعالیت مسئولانه خود در جهت برقراری شبکه ارتباطی شهرستان رودبار کوشیدند و بی شک فقدان این برادر بزرگوار همواره در خانواده مخابرات احساس خواهد شد .
وی در ادامه خطاب به خانواده ایشان افزود : صبر و استقامت شما در مقابل مشکلات ، اجر عظیمی به همراه خواهد داشت و یاد و خاطره آن مرحوم فقید هرگز فراموش نخواهد شد.
مدیر مخابرات منطقه گیلان، با حضور در آرامستان روستای چلوانسرای شهرستان رودبار بر مزار مرحوم هاشم زاده حضور یافت و با ادای احترام به این همکار پرتلاش ، یاد وی را گرامی داشت.
مرحوم همایون هاشم زاده از کارکنان شرکت شسکام در مخابرات منطقه گیلان بود که متأسفانه در حین خدمت بدلیل بروز حادثه ، به لقاء حق پیوست.

 

  • منبع خبر : مخابرات منطقه گیلان