مشاهده تب کریمه کنگو در گیلان ،۶ تست مثبت شد
سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از ابتلای شش گیلانی به تب کریمه کنگو خبر داد و گفت: ۲۳ مورد در شش شهرستان مورد بررسی قرار گرفتند.
بازدید سرزده معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از دانشکده های تابعه
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به منظور بررسی کیفیت غذای دانشجویی و نحوهی توزیع آن، از سالن غذاخوری دانشکده های پزشکی، دندانپزشکی و دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت بازدید کرد.
ایستادگی کادر سلامت در دوران کرونا با ایثار و روحیه جهادی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به کار جهادی پزشکان و پرستاران در دوران کرونا، گفت: علاوه بر توسعه زیرساختهای بهداشت و درمان استان باید با اصلاح ساختارها، نظام سلامت استان را ارتقا بخشید.
مردم باید بحران فعلی جمعیت را احساس کنند
سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر مسئولیت سنگین رسانه ها در آگاهی بخشی به مردم در راستای جوانی جمعیت گفت: مردم باید بحران فعلی جمعیت را احساس کنند و از آسیب های کاهش نرخ باروری در آینده استان آگاه شوند تا هویت گیلان حفظ شود.
برگزاری اولین نشست «کارگروه رسانه ای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در استان گیلان
اولین نشست «کارگروه رسانه ای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در استان گیلان به همت مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با مشارکت معاونت بهداشتی دانشگاه، در سالن اجلاس آن معاونت برگزار شد.
مراسم گرامیداشت هفتاد سال خدمات دکتر محمدصادق پیروز در لاهیجان برگزار شد
آیین گرامیداشت هفتاد سال خدمات دکتر محمدصادق پیروز درسالن نظام پزشکی لاهیجان باحضور نماینده این شهر و مسوولان سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.
حضور معاون فرهنگی و دانشجویی و معاون آموزشی در جمع دانشجویان خوابگاه شهید فیاضبخش
دکتر فردین مهرابیان، معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر کامران عزتی، معاون آموزشی، غلامرضا عبداللهزاده و دکتر روشن عاشوری، مدیران فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن نشست صمیمی با دانشجویان در خوابگاه دانشجویی شهید فیاضبخش از نزدیک با آنها به گفتوگو پرداختند.
تقدیر سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ماماهای مرکز آموزشی و درمانی الزهرا (س) رشت
به مناسبت روز جهانی ماما ، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ماماهای مرکز آموزشی و درمانی الزهرا (س) رشت تقدیر کرد.
موفقیت دانشکده دندانپزشکی گیلان در کسب پروانه بهره برداری کلینیک
دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان پس از گذشت ۲۶ سال، موفق به کسب پروانه بهره برداری کلینیک شد.
ضیافت افطار با چاشنی احسان
با همت مجمع خیرین سلامت بیماران سوختگی مرکز آموزشی و درمانی ولایت رشت، مراسم ضیافت افطار در محوطه این مرکز برگزار شد.




























Thursday, 25 June , 2026