جلسه شورای اداری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان برگزار شد.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن گیلان، جلسه شورای اداری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان به ریاست مهندس هادی درفشی معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استانها، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سالن شهید حق شناس اداره کل برگزار شد.

در این جلسه مهندس خزاعی مدیرکل اداری و پشتیبانی – رضایی مدیرکل روابط عمومی ، مهندس اکبرزاده مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان، معاونین و مدیران ستادی و شعب شهرستانی حضور به عمل آوردند.

در ابتدای این جلسه مهندس اکبرزاده گزارشی از علمکرد بنیاد مسکن استان گیلان ارائه نمود.

در ادامه این جلسه معاون پشتیبانی و امور هماهنگی امور استان های بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه بنیاد مسکن با رویکرد تحول آفرین در افق جدید وارد می شود اظهار کرد : قرار نیست یک طرح را برای همیشه مدل و الگو قرار داده و ادامه دهیم، ما در افق جدید با تعالی سازمانی به اجرای طرح های مقاوم سازی روستایی، اجرای طرح های هادی، طرح اقدام ملی مسکن می پردازیم.

هادی درفشی با اشاره به اینکه با گذشت کمتر از سه ماه از پیروزی انقلاب بنیاد مسکن با فرمان امام خمینی(ره) تأسیس شد، عنوان کرد: امروز پس از سال‌های متمادی از آغاز فعالیت این نهاد، خدمات گسترده‌ و مستمر از سوی بنیاد مسکن به روستاها ارائه می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دو کار مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی و احداث مسکن محرومین در بنیاد مسکن در حال انجام است، ادامه داد: فضاهای روستایی را به منظور ایجاد زندگی مطلوب، ماندگاری روستاییان در آن و برگشت‌پذیری مهاجران، نوسازی و بهسازی می‌کنیم. وی با اشاره به اینکه مقاوم‌سازی و بهسازی روستاها باعث رونق اقتصاد و ارتقای روابط اجتماعی در روستاها شده است، افزود: این دستاورد بزرگ با حمایت دولت، پشتیبانی مسئولان، دهیاران و مردم تحقق یافت.

  • منبع خبر : بنیاد مسکن استان گیلان