با هدف افزایش رضایتمندی و رعایت حقوق جامعه کارفرمایی ماهانه بیش از 1500 پیامک اطلاع رسانی سررسید اقساط بدهی بصورت خوددکار از سوی تامین اجتماعی گیلان ارسال می گردد .

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، با توجه به رویکردهای تعاملاتی و مخاطب محور این سازمان و تلاش جهت تحقق چشم انداز تعیین شده با مفاهیمی همچون سرآمدی ، پاسخگوئی و ایجاد رضایتمندی با فرایندهای هوشمند ارائه خدمات کیفی و بهنگام به ذینفعان ، بر اساس هماهنگی ها و تدابیر اتخاذ شده و به همت حوزه فناوری اطلاعات اداره کل استان ، سررسید اقساط بدهی کارفرمایانی که با هدف تعیین تکلیف دیون بیمه ای نسبت به تقسیط آن اقدام نموده اند از مردادماه سال گذشته به آنها اطلاع رسانی و یادآوری می گردد .

براین اساس در ده هفته اول سپری شده از سالجاری ، تاکنون تعداد ۳۷۲۸ پیامک در این راستا به کارفرمایان گیلانی ارسال گردیده که بیانگر متوسط ماهانه ۱۵۰۰ مورد اطلاع رسانی در این خصوص میباشد .

خاطر نشان میسازد کارفرمایان مدیون به تامین اجتماعی براساس ضوابط موجود و میزان رقم بدهی ، میتوانند با توافق بعمل آمده و ارائه درخواست ، بدهی های بیمه ای خود را در شعب تامین اجتماعی استان تقسیط نمایند .