استاندار گیلان گفت: برخورد با مخلان امنیت و آسایش شهروندان زمینه‌ساز افزایش اعتماد عمومی به پلیس و عبرت اراذل و اوباش می‌شود.

به گزارش مرجع آنلاین از رشت، ارسلان زارع شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران آغاز به کار قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سطح استان گیلان را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: برخورد با مخلان امنیت و آسایش شهروندان، زمینه ساز افزایش اعتماد عمومی به پلیس و دستگاه‌های ذی‌ربط و موجب عبرت اراذل و اوباش می‌شود.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه امنیت، زمینه‌ساز موفقیت، توسعه و پیشرفت هر کشوری است عنوان کرد: نیروی انتظامی وظیفه مهم، خطیر و افتخارآمیز تأمین نظم و امنیت کشور را بر عهده دارد از طرفی تعامل خوب نیروی انتظامی با شهروندان همواره رضایت آحاد مردم را به همراه داشته و شهروندان نیز به پلیس مقتدر افتخار می‌کنند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش در فضای مجازی و حقیقی را اقدامی مؤثر و ضروری تلقی کرد و ابراز داشت: اجرای این طرح در راستای حفظ و ارتقاء امنیت و ابعاد روانی و احساس امنیت شهروندان اقدامی ضرویی است از طرفی برخورد با برهم‌زنندگان نظم جامعه موجب رضایت مردم می‌شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم