روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان؛

اولین جلسه کارگروه اجرایی مدیریت پاسخگوئی به شکایات براساس استاندارد بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲روز دوشنبه مورخ ۱۷ آذر ماه سال جاری در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برگزار شد .

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ؛ هدف از تشکیل این کارگروه رشد میزان رضایت مندی مردم و ارتقاءروند پاسخگوئی به شکایات و حل مشکلات آنان براساس استانداردهای بین المللی است که این مهم به صورت متمرکز توسط کارگروه اجرایی مدیریت پاسخگوئی به شکایات منطقه انجام می شود .

 این کارگروه از واحدهای برنامه ریزی ، بازرسی ، حراست ، روابط عمومی ، مالی و امور حقوقی تشکیل شده است و دریافت کل شکایات از درگاههای اینترتی ، تلفنی و حضوری ، تجمیع کل شکایات ، ثبت و رسیدگی و در نهایت بررسی و تعیین میزان رضایت مندی مشتری ، از روند اجرایی این کارگروه می باشد.

با توجه به اینکه تامین ، نگهداشت ،توزیع مطلوب فرآورده های نفتی در الویت کار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان قرار دارد ؛ مشتری مداری و رضایت ارباب رجوع نیز مهمترین ماموریت و استرتژی این شرکت است.

  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان