در راستای تحقق اهداف فرهنگی اجتماعی سازمانی و با هدف افزایش نشاط و امید و تقویت روحیه و سلامت مستمری بگیران ، تیم های ورزشی بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان در المپیاد ورزشی کشور شرکت خواهند کرد .

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد با اشاره به اینکه المپیاد ورزشی بازنشستگان در سال جاری همزمان با دهه فجر و به میزبانی استان کرمان در هفت رشته برگزار میگردد افزود تیم های آقایان و خانمهای بازنشستگان کارگری استان گیلان در رشته های دارت ، شنا ، شطرنج ، تنیس روی میز و تیراندازی با تفنگ بادی ، فوتبال دستی و بدمینتون در سالجاری در این رقابتها شرکت خواهند نمود .

وی با بیان اینکه اولین دوره المپیاد ورزشی بازنشستگان در سال ۱۳۹۳ به میزبانی استان گیلان و در شهرستان بندرانزلی برگزار گردیده است خاطر نشان ساخت در دو سال اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا و با هدف حفظ سلامتی بازنشستگان این رقابتها برگزار نشده و امیدواریم امسال با شروع مجدد این المپیاد ، اهداف طرح در راستای افزایش نشاط و شادابی و امید آفرینی و تقویت روحیه و سلامت این قشر محقق گردد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان افزود : حدود ۲۰ نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان در بخشهای کارگری و همکاران در دو گروه خانمها و آقایان به این رقابتها اعزام خواهند شد .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان