بخش رسانه‌ای باشگاه استقلال که باید در جهت منافع و آرامش باشگاه گام بردارد، با اتفاقات دیگری که تداعی کننده «خودشیرینی» است روبرو شده است.

یکی از مواردی که باعث قطع ارتباط و همکاری آندره استراماچونی با باشگاه استقلال شد، انتشار قرارداد محرمانه وی در رسانه بود. این قرارداد درحالی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت که طبق توافق قرارداد محرمانه بوده و نباید منتشر می‌شد.
با این حال مسئولان باشگاه استقلال نسبت به جاسوسی که در باشگاه حضور داشت (در هر بخش باشگاه) و این قرارداد را به بیرون داد واکنشی نشان ندادند تا زمینه جدایی یک مربی تأثیرگذار فراهم شود و فرد خاطی هم با قدرت به کارش در باشگاه ادامه دهد!
بخش رسانه‌ای باشگاه استقلال که باید به عنوان بازوی باشگاه و در راستای پیشبرد منافع باشگاه فعالیت کند و مقابل این اتفاقات بایستد و اطلاع رسانی درست و عمومی داشته باشد، در ماه‌های اخیر بیشتر به دنبال منافع خود بوده و برخی خبرها و اتفاقات باشگاه را در اختیار رسانه‌های مد نظر خودش قرار داده است.
نمونه این ادعا تصویر نهایی شدن توافق با ارسلان مطهری است که ابتدا در یک رسانه منتشر شد و با تأخیر زیاد نسبت به انتشار در این رسانه، روی خروجی سایت باشگاه استقلال قرار گرفت.
این بخش در مواجه با خبرهایی که در رسانه‌ها منتشر می‌شود رفتاری توهین آمیز دارد و به جای اینکه در جهت تعامل و رفع کاستی‌ها گام بردارد، با الفاظی ناشایست رسانه‌ها را مورد خطاب قرار می‌دهد.
پرسش از مسئولان باشگاه استقلال این است که این «جاسوس بازی‌ها» و خودشیرینی‌ها تا چه زمانی باید در بخش‌های مختلف این باشگاه ادامه داشته باشد؟ تا چه زمانی باشگاه بزرگ استقلال باید از این بخش ضربه بخورد و برخی افراد به دنبال منافع خودشان باشند و منافع باشگاه را فدا کنند؟
قطعاً با شروع جدی تمرینات و مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، اتفاقات تازه‌تری در این مورد رخ خواهد داد! https://marjaonline.ir/

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر