در این جلسه که با شرکت رئیس، دو تن از معاونین و یکی از کارشناسان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و سرپرست و کارشناس مسئول سموم مدیریت حفظ نباتات استان گیلان در محل سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان تشکیل گردید، در خصوص موضوعات مختلف همکاری صحبت شد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان، سرپرست مدیریت حفظ نباتات با یادآوری مصوبات جلسه گذشته، روند هماهنگی‌ها را بسیار خوب و رو به پیشرفت دانست.

وی تصریح کرد،با توجه به اینکه براساس مصوبات جلسه قبل، استعلاماتی از سازمان حفظ نباتات و سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی کشور انجام شده ولی پاسخ آن هنوز دریافت نشده بود، مقرر شد برای دریافت پاسخ پیگیری گردد.

همچنین مقرر شد به نمایندگان نظام مهندسی ناظر بر فروشگاه های سموم در مورد بازدید دوره ای فروشگاه‌ها و همراهی در مانورهای نظارت بر فروشگاه‌ها تاکید گردد.

پیشنهاد و مقرر شد برای سامان‌دهی و نظام‌مند کردن سمپاشی اصولی و درست مزارع و باغات، برنامه‌ریزی و پیگیری برای راه اندازی شرکت‌های سمپاشی زیر نظر مسئول فنی متخصص در دستور کار قرار گرفته و پیگیری گردد.

  • منبع خبر : سازمان جهاد کشاورزی گیلان