فرماندار رشت، رعایت پروتکلهای بهداشتی و اجرای فاصله اجتماعی در اداره کل پست استان را قابل تقدیر دانست.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان ، علی فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت از اداره کل پست استان گیلان بازدید نمود .

در این بازدید که بصورت سر زده از اداره کل پست استان گیلان شکل گرفته بود ، علی فتح اللهی رعایت پروتکلهای بهداشتی و اجرای فاصله اجتماعی در اداره کل پست استان را قابل تقدیر دانست و افزود : خدمات پست جزء الزمات و ضروریات روزمره زندگی شهروندان است .

مهدی فخربین سبحانی ، مدیر کل پست استان عنوان کرد : به دلیل اینکه پست در گروه یک دستگاههای خدمات رسان قرار دارد همکاران شبکه پستی بدون تعطیلی و با تمام نیروهای خود همانند روزهای عادی در حال خدمت رسانی به شهروندان می باشد . وی در ادامه افزود : با توجه به افزایش حجم بسته های پستی و بویژه تعطیلات دو هفته ای اخیر ، بخش عمده ای از خریدهای همشهریان بصورت غیر حضوری و از طریق فروشگاههای اینترنتی انجام می شود لذا به جهت جلوگیری از ازدحام همشهریان در باجه های پستی ، تعداد باجه های انجام خدمت را افزایش دادیم تا هم سرعت و مدت زمان ارائه خدمت به همشهریان را به حداقل رسانده و باعث جلوگیری از انتشار این بیماری در سطح جامعه شویم .

مدیرکل پست استان در ادامه از همشهریان بابت تاخیر ارسال مرسولات عذر خواهی نمود و گفت : این تاخیر به جهت افزایش حجم ترافیک مرسولات پستی و ضدعفونی و گندزدایی مرسولات و تحویل بسته های همشهریان عاری از هرگونه آلودگی می باشد .

در پایان این بازدید مهدی فخربین سبحانی مدیرکل پست استان با گزارشگر صدا و سیمای مرکز گیلان مصاحبه ای در اینخصوص داشت .

  • منبع خبر : اداره کل پست استان گیلان