قیمت گوشی گلکسی A31 در کره جنوبی توسط فروشندگان مشخص شد.

در حالی که هم اکنون سراسر جهان در حال بررسی جدیدترین گوشی اپل یعنی نسل نو آیفون SE است، سامسونگ یادآوری کرد دستگاه‌های جذاب دیگری نیز وجود دارند که می‌توان درباره آن‌ها صحبت کرد.

آغاز پیش‌فروش گلکسی A31
فروشندگان کره جنوبی در حال ثبت پیش‌سفارش‌های خریداران برای این دستگاه بامزه و مملو از قابلیت‌های جذاب سامسونگ با نام گلکسی A31 هستند. این مسئله بدان معناست که ما اکنون از قیمت این دستگاه میان‌رده خبر داریم.

قیمت گوشی میان رده سامسونگ
یکی از فروشگاه‌های کره‌ای با نام Coupang در سایت خود این دستگاه را برای پیش‌فروش قرار داده است. قیمت اعلام شده برای آن ۳۷۴ هزار وون کره‌ای است که چیزی در حدود ۳۰۰ دلار می‌شود. این قیمت برای دستگاهی است که از یک صفحه نمایش Infinity-U امولد ۶.۴ اینچی با نسبت بلند ۲۰:۹ استفاده می‌کند. همچنین رزولوشن نمایشگر فول‌اچ‌دی آن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰p است. علاوه بر این موارد حاشیه نازک و باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری را نیز به ویژگی‌های جذاب این دستگاه اضافه کنید.

مشخصات جذاب گوشی گلکسی A31
یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش نیز برای گلکسی A31 تعبیه شده است. همچنین ناچ U شکل گوشی هوشمند مذکور میزبان یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است. دوربین پشتی چهارگانه این دستگاه نیز شامل یک ماژول اصلی ۴۸ مگاپیکسلی واید انگل است که به وسیله یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید که تا زاویه ۱۲۳ درجه را پشتیبانی می‌کند، همراهی می‌شود. البته دو دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز در این گوشی تعبیه شده‌اند که یکی سنسور تشخیص عمق است و دیگری تنها وظیفه ثبت تصاویر ماکرو را دارد.

گوشی سامسونگ گلکسی A31 با یک رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی در نسخه استاندارد خود استفاده می‌کند. برای حافظه داخلی نیز احتمالا می‌توان به وسیله کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت ارتقاء داشت.

سایت مذکور تنها یک رنگ یعنی رنگ مشکی را در فهرست پیش‌فروش خود قرار داده است، اما گفته می‌شود گلکسی A31 در سه رنگ دیگر سفید، قرمز و آبی نیز به فروش خواهد رسید. ارسال این گوشی از تاریخ ۶ مه آغاز می‌شود و خریداران گلکسی A31 به همراه هر گوشی یک حساب کاربری سه چهار ماه یوتوب پریمیر دریافت خواهند کرد.

https://marjaonline.ir/

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران