مدیرکل تعزیرات گیلان، از کشف مقدار ۲۵ تن نهاده دامی قاچاق کشف در رشت خبر داد و گفت: متخلف علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت بیش از ۹۲۸ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

مرتضی امینی در گفت وگو با خبرنگاران، از کشف کالای قاچاق خبر داد و اظهار کرد: مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی طی بازرسی از یک خودرو در رشت مقدار ۲۵ تن نهاده دامی قاچاق کشف کردند که پس از تهیه صورتجلسه گزارش مزبور به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی با بیان اینکه پرونده در دستور کار یکی از شعب تعزیراتی قرار گرفت، افزود: پس از احضار متهم و استماع دفاعیات بلاوجه وی، شعبه اتهام انتسابی را وارد دانسته و متخلف را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت بیش از ۹۲۸ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد و رای اجرا شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان در ادامه از محکومیت بیش ۵۶۷ میلیون ریالی برای پرونده کولرهای قاچاق در رشت خبر داد و اضافه کرد: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی طی بازرسی از یک مرکز باربری در رشت تعداد ۱۵ عدد کولر قاچاق را کشف کردند.

امینی ادامه داد: در همین راستا پرونده در دستور کار یکی از شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان قرار گرفت که پس از احضار متهم و استماع دفاعیات بلاوجه وی، شعبه اتهام انتسابی را وارد دانسته و متخلف را به استناد بند الف ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت بیش از ۵۶۷ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

وی با اشاره به کشف گردوی قاچاق، عنوان کرد: طی بازرسی از یک انبار در رشت مقادیری گردوی قاچاق کشف و پس از تهیه صورتجلسه گزارش مزبور به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات گیلان خاطرنشان کرد: پرونده در دستور کار یکی از شعب قرار گرفت که پس از احضار متهم و استماع دفاعیات بلاوجه وی، شعبه اتهام انتسابی را وارد دانسته و متخلف را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت بیش از ۴۹۶ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد و رای اجرا شد.

  • منبع خبر : ایسنا