مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان در دیدار با هیات مدیره خانه مطبوعات این استان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین گفت: اصحاب رسانه با بیان واقعیات جامعه و عملکرد دولت، مردم را به نظام جمهوری اسلامی و دولت انقلابی دلگرم کنند.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین  به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ مازیار علی پور در این دیدار صمیمانه ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، به نقش مهم این قشر بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان اشاره کرد و گفت: خبرنگاران با انعکاس درست و به موقع اخبار و رویدادها رسالت بزرگی بر عهده دارند.

وی امانت داری و انتشار اخبار و گزارشات مناسب و بدون تعصب و غرض ورزی را از ویژگی های مهم خبرنگاران برشمرد و افزود: در شرایطی که کشور با بحران کم آبی دست و پنجه نرم می کند، نقش رسانه در ترویج فرهنگ صرفه جویی و مدیریت مصرف آب بسیار مهم و اثرگذار است.

سینا هوشمند نائب رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان نیز با اشاره به اینکه استان گیلان از ظرفیت فرهیختگان زیادی در حوزه مطبوعات و تولید محتوا بهره مند است، گفت: نخستین قرارگاه جهاد تبیین در گیلان تشکیل شده و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری پیش خواهیم رفت.

وی با اشاره به اینکه جشنواره های آموزشی در حوزه رسانه برگزار خواهد شد تصریح کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت مدیریت مصرف آب ، این موضوع نیز می تواند یکی از محورهای جشنواره باشد .

سپس ابراهیم بهمنی جلالی عضو هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان با تاکید بر نقش مهم رسانه در آگاهی بخشی به مردم در خصوص بحران کم آبی و اصلاح الگوی مصرف آب افزود: خانه مطبوعات در زمینه همکاری با شرکت آب و فاضلاب استان جهت فرهنگ سازی صرفه جویی در مصرف آب آمادگی کامل دارد و از تمامی ظرفیت های موجود برای این کار استفاده خواهد کرد.

 

  • منبع خبر : آب و فاضلاب گیلان