در بیست و پنجمین نشست کتابخوانی با حضور 20 نفر از کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، رمان «مغازه خودکشی» نقد و بررسی شد .
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان : این سلسله نشست ها که با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سطح مطالعه کارکنان انجام می شود ؛ عصر دیروز دوشنبه بیستم دی ماه برگزار شد .
کتاب های بروز و مطرح در سطح ملی و بین المللی از طریق واحد روابط عمومی معرفی و پس از یکماه فرصت مطالعه در منزل توسط کارکنان ، در جلسات نقد واکاوی شده ، بعد از خلاصه خوانی و بررسی توصیفی و تحلیلی در قالب مناظره گروهی بین کارکنان بررسی می شود .
مریم پور نصراله ، رئیس روابط عمومی شرکت ضمن تشکر از مدیر شرکت و روسای واحدهای مختلف برای فراهم کردن فرصت ۱ ساعته خوانش و بررسی کتاب برای همکاران در ماه  گفت : «مطالعه انفرادی و نقد دسته جمعی فرصت دیدن کتاب از زوایای مختلف را به فرد داده و باعث می شود با نگرش های مختلف آشنا شویم که آشنایی با طرز تفکر دیگران خود تمرینی است برای درک بهتر و موثرتر همدیگر و در تعیین دوستی ها و ثبات روابط تاثیر گزار است  .»
مهدی عاطفی ، معاون فنی و عملیاتی منطقه که از حاضرین در نشست دیروز بود ؛ در تحلیل این کتاب نگرش شخصی افراد را در مواجه با پدیده مرگ مورد بررسی قرارداد و گفت : «هر کسی از دید خود به دنیا می نگرد و نگرش هرکسی نسبت به مرگ با دیگری متفاوت است . انسان گاهی اوقات شکست مرگ را می پذیرد ولی در زمانی دیگر ممکن است با تمام وجود با آن مقابله کند و پیروز شود . »
گفتنی است که جلسات کتابخوانی از فروردین سال ۱۳۹۵ به صورت ماهانه و با حضور همکاران علاقمند به کتاب و کتابخوانی در سبک های مختلف اجتماعی ، فلسفی ،  فرهنگی ، تاریخی ، رمان برگزار می شود که به دلیل شیوع کرونا مدتی متوقف شد و از دیروز مجدداً آغاز شد .

کتابخوانی 3
کتابخوانی 2
کتابخوانی 1

  • منبع خبر : شرکت نفت گیلان