کمیسیون نامگذاری معابر شهر رشت در هفتاد و هفتمین نشست خود علاوه بر تصویب یک میدان واقع در بلوار دیلمان رشت نسبت به نامگذاری دو کوچه‌ در سطح شهر با نام مطهر شهدا اقدام کرد.

 به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – هفتاد و هفتمین نشست کمیسیون نامگذاری معابر ۵ بهمن ۱۴۰۰ با ریاست نادر حسینی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا، شاهرخ طلیسگر جانشین شهردار رشت، سید پیام جعفری نیا مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل، رؤسای نواحی مناطق شهرداری، نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره پست، شهرسازی و … در دفتر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت واقع در میدان گیل برگزار شد.

در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم تحقق منویات مقام معظم رهبری در امر نامگذاری معابر و کوچه‌ها با اسامی شهدا، بر اساس تقاضای شهرداری منطقه یک مبنی بر نامگذاری سه راهی واقع در بلوار شهید قلی پور به نام “سه راه شهید هادی خوش خلقت” و همچنین بن بستی واقع در بلوار گیلان ، خیابان ۱۷۹ نسبت به تغییر نام به نام “بن بست شهید محمد کاکویی” اقدام شد.

همچنین بر اساس تقاضای استانداری محترم گیلان، میدانی به نام “میدان کار آفرین” واقع در بلوار دیلمان انتهای بلوار آذر اندامی نیز نامگذاری گردید.

لازم به ذکر است در این جلسه یک کوچه واقع در منطقه پنج شهر رشت، واقع در بلوار شهید جوینده به نام “کوچه فجر” و دو کوچه منطقه سه واقع در کمربندی خرمشهر بصورت شماره بندی زوج و فرد نامگذاری شد.

  • منبع خبر : شهرداری رشت