در سال 1399 در بخش روستایی نیز شستشوهای مخازن آب از قبیل روستاهای حسن رود ، طالب آباد ،کپورچال ، کرگان ، علی آباد ، گلشن ، کچلک ، چای بیجار ، وبالا محله سنگاچین انجام شده است.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از  دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان بندرانزلی از شستشوی ۱۶۵۰۰ مترمکعب از مخازن زمینی و هوایی این شهرستان خبر داد.

ناصر دودانگه سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان بندرانزلی با اعلام این خبر افزود: در راستای ارتقاء سطح کیفی آب توزیع شده در شبکه، نسبت به شستشوی مخزن زمینی ۱۵۰۰۰متر مکعبی و مخزن هوایی ۱۵۰۰ متر مکعبی اقدام شد.

وی در ادامه گفت: شستشوی مخازن هوایی و زمینی یکی از شاخص ترین فعالیت هایی است که جهت ارتقاء کیفیت آب به صورت سالیانه صورت می پذیرد و این مخازن تأمین کننده آب شرب منطقه انزلی و بخشی از غازیان می باشد که توسط اکیپ اجرایی این امور و طبق زمان بندی شستشو وگندزدایی می شود.

وی در ادامه افزود: در سال ۱۳۹۹ در بخش روستایی نیز شستشوهای مخازن آب از قبیل روستاهای حسن رود ، طالب آباد ،کپورچال ، کرگان ، علی آباد ، گلشن ، کچلک ، چای بیجار ، وبالا محله سنگاچین انجام شده است .

  • منبع خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گیلان